loading...
حجاب، تاج بندگی
طاهره بازدید : 76 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (1)
 چادر یعنی من زنم ، به من احترام بذار …!

چادر یعنی به راحتی نمیتونی منو به دست بیاری …!

چادر یعنی به طرز فکرم اهمیت بده نه به اندامم…!

چادر یعنی من فقط برای یک نفرم …!

چادر یعنی هیچ وقت اجازه نمیدم مرز بین ما شکسته بشه…!

چادر یعنی امام زمان هنوز کسایی هستن که منتظرت موندن…!

چادر یعنی من هنوز دنبال لذتم ( اما از نوع بهشتی )...!

چادر یعنی من میتونم خلاف جهت آب شنا کنم …!

چادر یعنی انتهای یک نگاه هرزه …!

چادر یعنی شاید هیچ وقت نفهمی من چی میگم …!

چادر يعني لبخند علي سكوت شيطان.

چادر يعني وقتي بچه هستي بري زيرچادر مادرت احساس ارامش كني.

چادر يعني وجود.

چادر يعني به خيلي چيز ها پشت كردن.

چادر يعني من هم حرمت دارم.


چادر یعنی من زنم ، به من احترام بذار …!

چادر یعنی به راحتی نمیتونی منو به دست بیاری …!

1334482410113286_large.jpg
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حاج حسین در تاریخ 1392/09/26 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

سلام مطالبتون زیباست خسته نباشید.وقت کردید به وبسایت ماهم سربزنید.منتظر نظرات سازنده شما هستم.یاحق.(www.val-asr.rzb.ir)

---------------------------------------------------------
سلام ممنون از حضورتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 39
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 9,797
  • بازدید کلی : 21,772